Batang munti batang munti matulog ka na Wala rito ang iyong ina Siya ay bumili ng tinapay Batang munti batang munti matulog ka na Isinasaad ng awiting-bayang ito na. Ili ili tulog anay wala diri imo nanay kadto tienda bakal papay Ili-ili tulog anay.


Li Ili Tulog Anay Ili Ili Tulog Anay Wala Diri Imo Nanay Kadto Tienda Bakal Papay Ili Ili Tulog Anay From Il Folk Song Songs Folk

Wala diri imo nanay.

Ili-ili tulog anay wala diri imong nanay. kadto tienda bakal papay. ili-ili tulog anay. Bakal papaySaging gatas kag kalagmay Ili ili tulog anay Mata ka na tabangan mo Ikarga ang nakumpra ko Kay bug-at man sing putos ko Tabangan mo ako anay. Carry the things that I bought Because it is very. Ipinadama ng ina ang pagmamahal sa anak sa pamamagitan ng pag-awit.

Ili ili tulog anay. Ili-ili Tulog Anay is an Ilonggo Hiligaynon folk song. Kadto tienda bakal papay.

Ilonggo Ili-ili tulog anay Wala diri imong Nanay Kadto tienda bakal papay Ili-ili tulog anay Mata ka na tabangan mo ikarga ang nakompra ko kay bug-at man sing putos ko tabangan mo ako. Ili-ili tulog anay Wala diri imong nanay. Gabrielle Robles suggested changes to these lyrics.

Sleep a while little one. Sleep a while little one. Kahulugan sa wikang Filipino.

Kay bug-at man sing putos ko. Tabangan mo ako anay. Ili ili tulog anay.

Ili-ili Tulog anay wala diri imo nanay Kadto tienda bakal papay ili ili tulog anay. This ili ili tulog anay is a Visayans lullaby it was Filipino folk songs from Ilongo. Ikarga ang nakompra ko.

Ili ili tulog anay. Ikarga ang nakompra ko. Ili ili tulog anay.

Kadto tienda bakal papay. Ang pag-awit para sa pagpapatulog ng sanggol ay bahagi ng kulturang Bisaya. Mata kana tabangan mo.

Kay bug-at man sing putos ko. Wala diri imo nanay. Ili ili tulog anay.

Kadto tienda bakal papay. Kadto tienda bakal papay. Lyrics for Ili-ili by Asin.

Little one little one sleep now Your mother is not here She went to buy some bread Little one little one sleep now. Your mother is not here She went to buy some bread. Kadto tienda bakal papay.

Create and get 5 IQ. Â Am Ili-ili Tulog Anay G Am Wala diri imo nanay. You are awake come and help.

1 See answer lah. Aawitan talaga ng ina ang kanyang sanggol na anak tuwing matutulog. Ili ili tulog anay wala diri iyong nanaykadto tienda bakal papayili ili tulog anay.

Posted by Unknown at 730 AM. Ili ili tulog anay. Ang pag-awit para sa sanggol ay paraan para.

You are awake come and help carry the things I bought. Ili ili tulog anay wala diri imo nanay Kadto tienda bakal papay Ili ili tulog anay. She went to the store to buy bread.

Bakal papay Saging gatas kag kalagmay Ili ili tulog anay Mata ka na tabangan mo Ikarga ang nakumpra ko Kay bug-at man sing putos ko Tabangan mo ako anay Dingcong Ferraris 2011 Translation. Share to Twitter Share to Facebook Share to. This tender lullaby is usually sung by a sister or other female relative to help the child fall asle.

Ili ili tulog anay Wala diri imo nanay Kadto tienda Bakal papay Ili ili tulog anay Instrumental Ili ili inday pag tulog anay. Kadto tienda bakal papay. Wala diri imong nanay.

Kay bug-at man sing putos ko. ILI-ILI TULOG ANAY Ili ili tulog anay Wala diri imong Nanay Kadto tienda. Kay bug-at man sing putos ko.

Wala diri imo ng Nanay Kadto tienda. Kadto tienda bakal papay. Its a horror movie but hopefully.

Ili ili tulog anay wala diri imong nanaykadto tienda bakal papayili ili tulog anay. Kadto tienda bakal papay Ili-Ili tulog anay. Little one little one sleep now.

Intro Am Verse Am E7 Am Ili ili tulog anay wala diri imo nanay Dm Am Kadto tienda bakal papay E7 Am Ili ili tulog anay Chorus Am Ili ili tulog anay E7 Am Wala diri imo nanay Dm Kadto tienda Am Bakal papay E7 Am Ili ili tulog anay Instrumental Am Am E Am Dm Am E7 Am Outro Am Ili ili inday pag tulog anay. I heard this song from the movie of ANGELICA PANGANIBAN which Her role is WHITE LADY. Sleep a while little one.

Your moms not here She went to the store to buy some bread Sleep a while little one. This version was sung by Pauleen Luna in the movie White Lady. Lli-ili tulog anay Wala diri imong nanay.

Little one sleep now. Wala diri imo nanay. Ang Ili-ili tulog anay ay isang Hiligaynon o Ilonggo na hele.

Ili ili tulog anay wala diri iyong nanaykadto tienda bakal papayili ili tulog anay. Tabangan mo ako anay. Ili-Ili Tulog Anay sa wikang Ilonggo.

Kadto tienda bakal papay. Mata ka na tabangan mo ikarga ang nakumpra ko kay bug-at man sing putos ko Tabangan mo ako anay. Banana milk and sugar Little one sleep.

Ikarga ang nakompra ko. Tabangan mo ako anay. Ili ili tulog anay wala diri imo nanay kadto tienda bakal papay ili ili tulog anay.

Ili ili tulog anay wala diri imo nanay kadto tienda bakal papay Ili-ili tulog anay. Ili ili tulog anay wala diri imo nanay kadto tienda bakal papay lli-ili tulog anay. 3Ili-Ili tulog anay Wala diri mong nanay.

VERNACULAR Ili-ili Tulog Anay Ili-ili tulog anay Wala diri imong nanay. Mata kana tabangan mo. Ang pag-awit para sa sanggol ay bahagi ng kulturang Bisaya b.

Ang lumikha ng kanta ay hindi na matukoy ngunit. Ili-ili tulog anay Wala diri imong Nanay Kadto tienda bakal papay Ili-ili tulog anay. Mata ka na tabangan mo ikarga ang nakompra ko kay bug-at man sing putos ko tabangan mo ako anay.

Ili-ili tulog anay Wala diri imong Nanay Kadto tienda bakal papay Ili-ili tulog anay English Translation. Wala diri imo nanay. Mata ka na tabangan mo.

Ili ili tulog anay. Ili-ili tulog anay Ili-ili sleep for awhile Wala diri imong Nanay Your mother isnt here Kadto tienda bakal papay She went to the market to buy you bread Ili-ili tulog anay Ili-ili sleep for awhile It was an unfamiliar song and in an unfamiliar language. Ili-ili tulog anay Wala diri imo nanay.

Chords ratings diagrams and lyrics. Feeling curious I took the courage to greet her and ask about the song. Tabangan mo ako anay.

Your mother is not here. Kay bug-at man sing putos ko. Mata kana tabangan mo.

Ili ili tulog anay wala diri imong nanaykadto tienda bakal papayili ili tulog anay. Ikarga ang nakompra ko. Kadto tienda bakal papay.

Free printable and easy chords for song by Asin - Ili Ili.


Silver Mounted Mandaya Knife The Philippines Late 19th Century From The Macao Museum Of Art Filippiny Oruzhie